zondag 27 februari 2011

superpapa!

Ik heb het ongelooflijk getroffen!
De vriend is een superpapa!!
terwijl ik een beetje lig weg te kwijnen de laatse week,
 wegens onbeschrijflijk moe en ooh zo misselijk,
runt hij het huishouden.
Ik mag langer slapen (en dutjes doen) terwijl de superpapa dochterlief ,die het altijd in haar hoofd haalt om rond half vijf wakker te worden, uit bed haalt.
Propere luier, melk, ontbijt en dan voor entertainment zorgen.
Zingen, kleuren, knutselen,dansen,vliegen,lopen en verstoppen... hij doet het allemaal!
En dan vanmorgen nog heel het huis gepoetst!!


Dankjewel superpapa!


2 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Wat kunnen de eerste maanden zwaar zijn he. Maar gelukkig heb je een super lieve man rondlopen die je zo geweldig helpt!
    Dank je voor je leuke reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zeg!! Laat je maar lekker genieten!!!
    Ik weet niet hoe het komt maar het lukt 9 van de 10 keer niet om op jouw blog te post! Mijn pc loopt dan steeds vast!!!
    Maar nu wel....dus sorry dat ik weinig reageer!
    Ik wens je een superzonnig en fijn weekend toe en geniet van je zwangerschap!!!!

    BeantwoordenVerwijderen